Optimizarea seo on-page presupune respectarea urmatorilor pasi:
(ordinea cronologica este aproximativa)
1. Codul sursa
- foloseste cat mai putin posibil aplicatii flash sau javascript (acest tip de aplicatii ingreuneaza incarcarea paginii);
- nu plasa link-uri de la alte site-uri - decat cele necesare;
- nu crea pagini mai mari de 100-150 kb;
2. Continutul
- continutul ocupa un loc foarte important in procesul de optimizare seo on-page. Dincolo de orice tehnici de optimizare, un continut original si relevant iti poate aduce mai mult trafic decat orice altceva. SFAT: Nu copia continut!!! Google te penalizeaza drastic pentru asta!
3. Domeniul
- alege un nume sugestiv, user-friendly, bazat pe cuvinte cheie si cat mai scurt posibil (in functie de situatia data), fara a afecta cuvintele cheie. EXEMPLU: Daca ai o firma de contabilitate alege un domeniu de genul "www.firma-contabilitate.ro"
- extensia (.ro , .com, .org etc.) - daca site-ul tau este scris in limba romana si vizeaza utilizatori din Romania, alege extensia .ro .
- gazduirea - ca si la alegerea domeniului, serverul unde este gazduit un site trebuie sa fie ales in functie de limba, tara, cate site-uri mai gazduieste serverul respectiv (preferabil cat mai putine) si autoritatea lui ( trebuie sa fie online 24/24 - 7/7);
4. Titlul, descrierea, cuvintele cheie - trebuie sa fie strans legate intre ele si asa cum spuneam si mai sus (daca se poate) sa aiba legatura cu numele domeniului;
5. Tag-urile H - sunt folosite pentru a marca titlurile, subtitlurile. Tag-ul h1 se foloseste o singura data, la titlul site-ului. Titlurile postarilor trebuie sa fie insotite de tag-ul H2. Chiar daca multi "specialisti seo" recomanda folosirea excesiva a H1, s-au facut experimente si s-a dovedit ca motoarele de cautare acorda atentie 100% doar primului H1 din pagina, restul fiind ignorate.
6. Url - foloseste url-uri statice, acestea sunt user-friendly si seo-friendly.
7. Optimizarea imaginilor - adauga atributul alt imaginilor. Asta nu ajuta la ranking, in schimb ajuta la "cautarea de imagini".
8. Adauga harta xml in Google Webmaster Tools.
9. Adauga o harta html.
10. Harta imagini.
11. Harta video (daca site-ul contine videoclipuri)
12. Redirectioneaza adresa fara www la cea cu www, folosind comanda redirect 301.
13. Optimizarea paginii 404.
Autor: Optimizare SEO
Etichete: seo on-page, optimizare
6. Url - foloseste url-uri statice, acestea sunt user-friendly si seo-friendly.
7. Optimizarea imaginilor - adauga atributul alt imaginilor. Asta nu ajuta la ranking, in schimb ajuta la "cautarea de imagini".
8. Adauga harta xml in Google Webmaster Tools.
9. Adauga o harta html.
10. Harta imagini.
11. Harta video (daca site-ul contine videoclipuri)
12. Redirectioneaza adresa fara www la cea cu www, folosind comanda redirect 301.
13. Optimizarea paginii 404.
Autor: Optimizare SEO
Etichete: seo on-page, optimizare
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu